Tässä nyt ei oo kerenny mitää kummempia poikien kanssa touhuilemaan, kun viikonloppuna pakerrettiin vaan tän meitin mökin kimpussa ;) Nyt on lattiat laitettu ja makkari kunnossa ! ONNI oli innokkaana poikana tapetoimassa ja OSKU piti huolen tosta listotus puolesta ;) Ei muuta, kun kohti tulevaa viikonloppua ja tupareita...(ja uutta remonttia,,,,EI !!!) heh..
Oon tässä vartuskellu, että ONNIN hienot lenkkeilyvarusteet tulis postiin, mutta ei oo vielä näkyny. Aattelin, että josei tän viikon aikana niitä ilmesty niin sitte täytyy varmaa soittaa sinne Petparkiin... Oon kuitenkin jo maksanu ne ni oishan ne kiva saadakkin. Ei oo kokemuksia, että miten nopeesti noi tommoset tilaukset yleensä tulee...en oo aikasemmin tilannu noista lemmikkien nettikaupoisa, kun pentupaketin OSKULLE aikoinaan ja mun mielestä se tuli alle viikossa.

Tänään kävin tossa itävälän MUSTISSA&MIRRISSÄ. Tarkotus oli ostaa OSKULLE Royal Canin nappuloita, mitkä on tarkotettu ihan englanninbulldogeille, mutta eihän siellä mun säkällä niitä ollu. Ostin sit jotain vastaavia, toivottavasti ne on yhtä hyviä, kun ne "oikeatkin". Aikasemmin OSKULLA on ollu ihan tavallisia nappuloita, mutta kokeilin niitä bulldogginappuloita, kun toi sikaripunkki ei helpottanut ja niissä pitäis olla jotain ainetta mikä on hyväksi juuri bulldogin iholle. En sitte tiedä kuvittelenko vaan vai onko niistä royal canin bulldoggi nappuloista oikeasti jotain hyötyäkin... niitä nyt kuitenkin oon jatkossa ajatellut OSKULLE syöttää. Pitihän mun sitte ostaa vielä parit pallotkin pojille.. OSKULLE semmonen vähän isompi ja kestävämpi ja ONNILLE pikku pallo :)

Aurinkoista viikkoa kaikille :) !